Prin utilizarea gruni.ro în calitate de vizitator, membru înregistrat sau cumpărător vă exprimați acordul cu Termenii și condițiile impuse.
Informaţii privind compania
Gruni este marcă înregistrată utilizată de S.C. Ceramics Studio Coloji S.R.L., persoană juridică înregistrată în România, având sediul social în Timișoara, Str. C-tin cel Mare nr.91 bl.260 ap.2 c.2, tel. 0740096613, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timișoara sub nr. J35/1691/2019, având cod fiscal 40934691.
Informaţii privind produsele şi preţul lor
S.C. Ceramics Studio Coloji S.R.L. produce şi comercializează creaţii proprii: bijuterii, veselă şi obiecte decorative din ceramică şi porţelan. Fotografiile folosite pentru promovarea produselor și serviciilor sunt cu titlu informativ. Produsele Gruni sunt realizate şi decorate manual, de aceea micile diferențe între imaginea produselor pe website și produsul real nu pot fi considerate defecte. Culorile produselor pot diferi ușor față de fotografie.
Prețurile practicate de Gruni pot suporta modificări fără nicio notificare prealabilă. Preţurile sunt afişate în RON şi nu includ TVA, deoarece S.C. Ceramics Studio Coloji S.R.L. este o companie neplătitoare de TVA. La suma de achiziție se poate adăuga costul livrării, în funcție de opțiunile alese de cumpărător – vezi Informaţii privind livrarea produselor şi costul de livrare.
Informaţii privind achiziţia
Pentru a putea achiziționa bunuri și servicii prin gruni.ro trebuie să vă înregistrați. Comanda se consideră plasată în momentul în care ați introdus toate informațiile obligatorii în procesul de checkout, ați trimis comanda şi aţi primit un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail înregistrată.
Contractul de achiziție se consideră încheiat odată cu confirmarea prin e-mail sau telefon de către Gruni că produsul a fost livrat. Mesajele automate trimise de sistem pentru a confirma plasarea comenzii și/sau efectuarea plății nu au valoare de contract.
Dreptul de proprietate asupra produselor achiziționate rămâne la Gruni până în momentul în care suma aferentă tranzacției este încasată în contul Ceramics Studio Coloji SRL.
Gruni își rezervă dreptul de a nu onora comenzi și de a anunța clienții în consecință în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Orice sumă transferată pentru o comandă neonorată va fi returnată clientului în maxim 5 zile lucrătoare de la înștiințarea de refuz al comenzii.
Informaţii privind plata
Plata pentru produsele și serviciile achiziționate pe website-ul www.gruni.ro se poate face prin card bancar, transfer bancar direct, plată în numerar la livrare sau plată cu cardul ori în numerar la ridicarea directă de la atelier. Pe site, serviciul de plată cu cardul este oferit de procesatorul de plăți online NETOPIA Payments. Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzacție. La finalizarea comenzii vei fi redirecționat către platforma securizată NETOPIA Payments, unde va trebui să introduci următoarele date: numărul cardului, data de expirare, codul de securitate al cardului (ultimele trei cifre de pe spatele cardului). Sunt acceptate cardurile VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
La cerere, prin comandă pe e-mail la contact@gruni.ro poți efectua plata și prin transfer bancar în baza unei notificări trimise pe e-mail. Comanda va fi livrată după efectuarea transferului în contul Ceramics Sudio Coloji S.R.L. Pentru urgentarea procesării comenzii, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la contact@gruni.ro Produsul va fi rezervat timp de 7 zile lucrătoare pentru a facilita procesarea plății. La expirarea celor 7 zile, dacă comanda nu este achitată, aceasta va fi anulată.
Prețul produselor și serviciilor achiziționate se poate acoperi integral sau parțial și prin carduri cadou, ori parțial prin coduri de reducere.
Plățile se fac în RON, la valoarea afișată în RON, indiferent de metoda de plată.
Informaţii privind livrarea produselor şi costul de livrare
Cumpărătorul poate alege între livrarea produsului sau ridicarea sa din atelierul Gruni din Timișoara, Str. Gh. Lazăr nr. 26, Corp p+3, spațiu 7, de luni până vineri numai cu programare în prealabil la 0740 096 613.
Livrare pe bicicletă în Timişoara, inclusiv Chișoda, Dumbrăvița, Ghiroda, Giroc, Moşnita Nouă, Moşnita Veche. În mod obișnuit, livrarea se face în 3-48 de ore de la plasarea comenzii. Dacă doriți o livrare urgentă, vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda. Sunt acceptate plăţile ramburs. Costul de livrare pe bicicletă este de 15 lei și se achită doar pentru comenzile sub 180 de lei. Acești timpi de expediere și livrare sunt valabili pentru produsele aflate pe stoc. Pentru produsele precomandate livrarea se va face în decurs de maxim 10 zile lucrătoare. Veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.
Livrarea prin curier pe teritoriul României, cu procesarea comenzii în 24-48 de ore și livrarea în 24 de ore de la expediere. În perioadele mai puțin aglomerate, dacă comanda este plasată până la ora 11, expedierea poate avea loc în aceeași zi. Pentru urgențe vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda. Sunt acceptate plăţile ramburs. Plata prin transfer bancar întârzie procesarea și expedierea comenzii cu perioada necesară transferului. Pentru a urgenta procesarea și livrarea, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la contact@gruni.ro. Indiferent de metoda de plată. Costul de livrare prin curier este de 25 lei, respectiv 0 lei pentru comenzile de peste 180 de lei. Timpii de expediere și livrare sunt valabili pentru produsele aflate pe stoc. Pentru produsele precomandate pregătirea pentru expediere se va face în decurs de aproximativ 10 zile lucrătoare de la achitarea comenzii. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.
Livrarea prin curier în UE, USA și Canada se face cu procesarea comenzii în 24-48 de ore și livrarea în 1-5 zile lucrătoare de la expediere. În perioadele mai puțin aglomerate, dacă comanda este plasată până la ora 11, expedierea poate avea loc în aceeași zi. Pentru urgențe vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda. Nu sunt acceptate plăţile ramburs. Plata prin transfer bancar întârzie procesarea și expedierea comenzii cu perioada necesară transferului. Pentru a urgenta procesarea și livrarea, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la contact@gruni.ro. Costul de livrare diferă în funcție de regiune și va fi calculat în momentul în care introduceți adresa înainte de plasarea comenzii. Timpii de expediere și livrare sunt valabili pentru produsele aflate pe stoc. Pentru produsele precomandate pregătirea pentru expediere se va face în decurs de aproximativ 10 zile lucrătoare. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.
Livrarea prin curier în orice altă țară și regiune este posibilă, însă vă rugăm să ne contactați pentru a vă calcula costurile de livrare.
Pentru livrări în afara României, prin Posta Română vă rugăm să ne contactați la contact@gruni.ro sau să comandaţi direct din magazinul nostru de pe platforma Etsy.com
Indiferent de modalitatea de livrare, costul livrării pe teritoriul României este zero pentru achiziții de peste 180 lei.
Nu se acordă gratuitate pentru livrarea în care se folosește un cod de reduceri dacă în urma aplicării reducerii suma de plată nu este cel puțin egală cu 180 lei.
Comenzile primite în weekend vor fi livrate curierului în săptămâna următoare, în funcție de ordinea primirii lor.
Pentru bunuri care nu se mai află în stoc, dar care dispun de opțiunea de plasare de comenzi, se adaugă o perioadă de aproximativ 10 zile lucrătoare de la achitarea comenzii pentru alimentarea stocului înainte ca produsul să poată fi livrat. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.
Stocurile pe site sunt aduse la zi des, dar unele erori de comunicare pot surveni. Dacă produsul comandat nu se mai află în stoc, vă contactăm cu detalii.
Informaţii privind returul produselor
Bunurile achiziționate pot fi returnate în termen de 14 zile. Taxa de retur este suportată de cumpărător, cu excepția cazurilor în care s-a trimis alt produs decât cel comandat, sau acesta avea defecte. Micile diferențe de culoare sau formă date de manufacturarea obiectului, nu sunt considerate defecte. Micile diferențe față de produsul fotografiat nu sunt considerate defecte. Bunurile achiziționate trebuie returnate în ambalajul original, cu etichetele originale şi însoţite de factură şi de acest formular de retur completat în Acrobat Reader sau de mână, pe care-l atașați coletului, alături de o copie a facturii. Nu vor fi acceptate la retur bunuri ce poartă urme de uzură, care au fost folosite, purtate sau deteriorate.
Bunurile trebuie returnate, prin curier, către Gruni la adresa: Timișoara, Str. Gh. Lazăr nr. 26, Corp p+3, spațiu 7. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil orice retur prin email la contact@gruni.ro.
Pentru bunurile returnate care corespund condițiilor de retur, vom returna contravaloarea bunurilor și, dacă este cazul, costul livrării. Sumele vor fi rambursate prin transfer bancar.
Procesatorul de plăți online nu are nici o obligație de a suporta vreuna din cheltuielile legate de cererea dumneavoastră de retur și rambursare a sumei plătite și nu va răspunde în nici un fel față de dumneavoastră.
Pentru orice informații cu privire la returul produselor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la contact@gruni.ro
Informaţii privind garanțiile acordate
Produsele comercializate de către Gruni sunt produse noi, care sunt atent inspectate înainte de livrare, pentru a ne asigura ca nu prezintă defecte de fabricație. În cazul în care totuși sesizați neconformități ale produselor datorate unui defect de fabricație, aveți dreptul să solicitați înlocuirea gratuită a produsului. Perioada de garanție pentru produsele noi este de 30 de zile calendaristice.
Garanția pentru produsele Gruni este valabilă doar dacă produsele au fost folosite pentru scopul pentru care au fost produse și dacă nu prezintă defecte datorate folosirii, îngrijirii sau depozitării neadecvate.
Pentru a beneficia de garanție, produsele trebuie să fie însoțite de documentele de achiziție din magazinul Gruni.
Toate produsele beneficiază de garanție de conformitate conform legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanțiile asociate acestora. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în termen de maxim 30 de zile de la data în care cumpărătorul a sesizat lipsa de conformitate a produsului.
Informaţii privind reducerea impactului asupra mediului
Pentru a reduce impactul asupra mediului, Gruni primește înapoi produse care au fost sparte sau ciobite de clienți, le repară acolo unde este posibil, le refolosește sau, prin serviciile unor terţi, le asigură reciclarea.
Pentru a reduce impactul asupra mediului Gruni comercializează la atelierul din Timișoara, Str. Gh. Lazăr nr. 26, Corp p+3, spațiu 7, produse de categoria a doua, calitate care este menționată în descrierea produsului şi la un preţ corespunzător.
Informaţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate
Informaţii privind copyright-ul materialelor de pe site
Toate informațiile, modelele, fotografiile de pe site, colectiv denumite materiale, sunt proprietatea Gruni și nu pot fi folosite de către utilizatorii www.gruni.ro decât în scopul de informare cu privire la produsele și serviciile oferite sau achiziția de produse și servicii.
Dacă doreşti să foloseşti informațiile, imaginile, textele sau orice alte materiale de pe www.gruni.ro în orice alt scop, vă rugăm să ne contactaţi la contact@gruni.ro şi să ne cereţi dreptul de folosire.